Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

czwartek, 16 lutego 2012

50.

Co prawda nie w moim życiu, ale w wyniku odwiedzających tego bloga ;) I za to Wam wszystkim baaardzo dziękuję. Może i tematyka, o której piszę nie jest zbytnio oryginalna (ostatnio przeglądałem inne blogi i... Nie chcę krytykować, ale czasem ktoś chce być ciekawy a wychodzi mu beznadziejnie ;)), lecz co tam! Wazne, że piszę to co myślę... W końcu - szczerość jest najważniejsza ^_^ Ona podobno przyciąga przyjaźnie nastawionych ludzi i odpycha tych negatywnych. Podobno ;)