Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Trochę o przeklinaniu ;)

Dlaczego tylko trochę? Bo to niekulturalne zjawisko dotyka nas na co dzień, więc nie chcę zanudzać jeszcze bardziej...
Dlatego podam tylko klasyczne przykłady przeklinania (autentyczne cytaty z mojego otoczenia, takkk...):
     "I wtedy kuźwa w tego drugiego przypieprzył!" - Stanisław Toczek o wypadku samochodowym
     "No ja myślałem, że tego ch*** zaj****!" - Roman Nowak o sprzedawcy, co mu nie chciał wydać
       reszty w hipermarkecie
     "I ch**!" - klasyczne powiedzonko Romana Nowaka
     "Weźcie się do roboty, bo wam kur** przyp*****!" - mój brat, kiedy ma zły dzień (czyli dosyć
       często)
     "Ja pierdzielę! No co za ch***!" - żona Nowaka, gdy odłączyli prąd i nie mogła obejrzeć serialu
     "Co tu się znowu dzieje, do jasnej cholery?! Sprzątnąć mi ten cały majdan, ale już! Bo po milicję 
       zadzwonię! Debile pieprzeni!" - mój brat zwraca uwagę śpiewającym na korytarzu pijakom