Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

piątek, 27 stycznia 2012

MOJE cytaty ;D

Tak, tak! Dziś mam zamiar przedstawić państwu klasyczne cytaty mojego autorstwa. Przyznaję, że niektórych z nich nawet nadużywam ;)))
     "Nigdzie nie idę. Nie mam czasu."
     "Nic nie będę robił! Siły nie mam, chory jestem."
     "Maaaark, no dajże spokój! Co ty tak z ta robotą przynudzasz..."
     "Nic mi się nie podoba. I w ogóle nie będę ciebie słuchał, idę sobie stąd!"
     "I ch****."
     "I wyp*******."
     "A co ty mi tu mandolinę takimi rzeczami zawracasz? Ty myślisz, że ja mam czas na takie  
      głupoty???"
     "Eeeee tam... Ja nie mam czasu."
Nie myślcie jednak, że nic więcej nie jestem w stanie wymyśleć. To tylko malutka część mej inteligentnej, radosnej twórczości... ;))