Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

niedziela, 1 kwietnia 2012

Witam! I zapraszam do obejrzenia moich kolejnych (podpisanych przeze mnie) fotek ;)

Mam nadzieję, że rozbawią (lub delikatnie skłonią do myślenia) większość z Was. Zapraszam też na mój miniblog na Pingerze (http://williammoyet22.pinger.pl/), gdzie zamieściłem nowy pościk. A opisane fotki - poniżej.

To jest dopiero kolaż... Ale gdzie podziała się sztuka?...

Bo PRAWDZIWA MIŁOŚĆ czasem wypływa z muzyki ❤

Nie ma znaczenia, w jakim języku się witasz. Ważne, że kolorowo ;D

Nigdy nie przesadzaj z samooceną. Bo się przeliczysz.

Ten grafik pewnie był zakompleksiony...

Ehhh, najnowsza historia... A może by tak ją zmienić?...

Wrrrraaa!!!