Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

środa, 4 kwietnia 2012

(☞゚ヮ゚)☞ Hej!

     Nauczyłem się robić takie fikuśne znaczki, symbole i buźki na klawiaturze. Normalnie ubawiłem się jak nienormalny ;) Będę Wam je demonstrować, w końcu muszę się pochwalić...
     Ale przechodząc do sedna sprawy - chciałbym bardzo mocno i serdecznie PODZIĘKOWAĆ WAM WSZYSTKIM, którzy ODWIEDZAJĄ MOJEGO BLOGA. Może i wynik nieco ponad 280 wejść nie jest w skali światowej piorunujący, ale dla mnie to naprawdę dużo. Bardzo dużo ;) To miłe, że znalazło się aż tyle osób, które mają i czas, i ochotę na czytanie tych moich "wynurzeń" oraz oglądanie skomentowanych zdjęć. I fajnie, bo mnie pisanie też na maksa wkręca (^_^) Lubię sobie wieczorem posiedzieć przed monitorem i nawymyślać trochę...
     A więc krótko: Dziękuję. Jest dobrze. I będzie - jak mam ogroooooomną nadzieję - jeszcze lepiej. Bo kocham to co robię i fajnie, że ktoś to docenia. ♥

PS. Jak myślicie, czy dobijemy z tym licznikiem wejść do 300. ? Jak dla mnie - napewno.