Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

czwartek, 5 kwietnia 2012

Dialog z Markiem, grrrr.

I - jak prawie zawsze - nieciekawy. Ale nie do końca, przecież pozytywność przede wszystkim ^ᴥ^ Słynny dialog umieszczam poniżej.
J (ja): Masz pożyczyć pięć złotych?
M (Mark): A w jakim celu?
J: Finansowo-wydatkowym.
M: A to nie mam.
J: A gdyby w innym celu, to byś miał?
M: Aaa, tego nie powiedziałem.
J: Ale tak myślałeś.
M: William, masz tu te cholerne pięć złotych, tylko mnie już dłużej nie męcz, bo czasu nie mam na takie głupoty.