Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

poniedziałek, 27 lutego 2012

Nie wiem jak wy,

Ale ja mam już dosyć tej zimy. Piszę "zimy", ale nie mam na myśli śniegu (którego, nawiasem mówiąc, już nie ma). Chodzi mi o te temperatury! Może i nie są najniższe, lecz ja bym chciał już lato (no, co najmniej wiosnę). A tu jeszcze poczekać trzeba, i to nie mało ;) Mam nadzieję, że dam radę i jak najbardziej skróci mi się to straszne oczekiwanie. A na razie - cieszmy się z tego co mamy - latem będziemy przecież przeklinać upały ;)