Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

piątek, 8 czerwca 2012

Kochani! Już dziś zaczyna się EURO 2012!

       I choć sam nigdy nie byłam zapalonym, wiernym kibicem piłki nożnej, to nie sposób się tym nie ekscytować ;) Bo to przecież POLSKA jest (na spółkę z Ukrainą) organizatorem tej piłkarskiej imprezy! Do tego dziś jest też nie byle jaki mecz - tuż po uroczystym otwarciu Euro nasza reprezentacja zagra z Grekami. Jak ja to widzę? Poland vs. Greece --> co najmniej 3:0 dla nas ;)
       A tak bardziej realistycznie - nie mam pojęcia. BuckmaCherzy ca prawda obstawiają za Polską, ale... No nic, przychodzi nam doczekać do 18:00 i cieszyć się. Jeżeli nie z wyniku inauguracyjnego meczu, to chociaż ze wspaniałego, pięknego stadionu ;)
       Ale uszy do góry - będzie nie tylko dobrze, będzie REWELACYJNIE! Wierzę w was, chłopaki! WYGRAMY!


PS. Całe EURO 2012 też WYGRAMY! A co, w końcu jesteśmy najlepsi!