Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

niedziela, 8 kwietnia 2012

Wszystkiego najlepszego z okazji Święta Wielkanocy!

     Wiem, wiem... Już Wam tego życzyłem ;) Ale nie zaszkodzi pożyczyć jeszcze raz. A więc: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! \(◕‿◕)/ Oby Nam się! (a ten śliczny ludzik to mojego autorstwa ;))
     A tak co do Marka: niesamowicie denerwował się tymi Świętami, że niby nie zdąży ze wszystkim, że coś się zawali, nie uda itp. A tu proszę - wszystko jak najlepiej! I jaki z tego morał? Nie przejmować się nigdy i niczym na zapas. A szczerze - w ogóle się zbytnio niczym nie przejmować ;) Trzymajcie się ciepło, do następnego wpisu (i życzę mokrego Dyngusa!).