Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

wtorek, 24 kwietnia 2012

No tak sympatycznie to chyba jeszcze nie było...

I nie mówię tu - o ironio! - w negatywnym tych słów znaczeniu. Naprawdę trochę się polepszyło. Prąd już dawno podłączyli, w pracy się nie czepiają, Mark tez swojego nie dorzuca... W skrócie - OK. Ale dla mnie to pewien problem - bo niby o czym mam pisać, skoro wszystko (no, może prawie ;)) jest w porządku? Dlatego wpadłem na pomysł umieszczenia w poście (na pewno nie jednym!) różnych fikuśnych znaków... Tak, tych samych o których potrafieniu stworzyć już kiedyś - i to dosyć niedawno - się chwaliłem ;) A więc podziwiajcie: (⊙_⊙) (⊙_-) (>_<) (=_=) (O_o) (ƒc) (o_o) (>_=) (=_-) (^_^) (O_^) [⊙_+] (x_X) (-_-) (°_⊙)(-_0) (^_⊙) (+_=) To takie "wyrazy twarzy" (no dobra, po prostu minki) praktycznie na każdą okazję, do każdego możliwego nastroju. Fikuśnie ;)