Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

czwartek, 8 marca 2012

Y otra entrada!

Co w wolnym tłumaczeniu na język polski znaczy "I kolejny wpis" ;) Dałęm hiszpańskojęzyczne tytuł, choć nauka hiszpańskiego nie idzie mi ostatnio najlepiej (czytaj: najambitniej). No dobra, przyznam się - jakoś mnie już tak do tego "zapoznawania się ze światem" nie ciągnie. Może to przez nadmiar nieciekawych wiadomości napływających do nas z kilku europejskich krajów? Nie wiem, ale dam znać, jak tylko znowu zacznę się do hiszpańskiego przykładać. Miejmy nadzieję, że będzie to niedługo. Bardzo niedługo.