Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

poniedziałek, 12 marca 2012

Spodobało mi się komentowanie zdjęć.

To niezła frajda ;) Dlatego też mam dla Was kolejne (oczywiście opatrzone moimi, hmmm, miłymi komentarzami) fotki. I jak to mówią nasi sąsiedzi zza wielkiego oceanu - enjoy it!
Jeśli ktoś bardzo chce, zawsze znajdzie sposób na powiedzenie "Kocham Cię".

Co się gapisz?! Ziemniak też człowiek, ma prawo oczy mieć...

Matematyka - co byśmy bez niej zrobili.

Flaga Polski. Wersja łąkowo-rolnicza.

A co? Pomidory i inne warzywa to już nie? Czyżby to była dyskryminacja?...

Ktoś jeszcze wątpi, że pizza nie jest włoską potrawą?...

Znajdź w tym tłumie... A kogo chcesz! ;)