Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

poniedziałek, 5 marca 2012

Nareszcie! Wiosna chyba się zaczyna ;)

Tak niedawno narzekałem na nieprzychylną pogodę, a tu proszę! Nooo, mojego kochanego ocieplenia co prawda nie ma (jeszcze!), ale co tam. Cieszę się i już. Zwłaszcza, że - jak skrupulatnie, codziennie odliczam - do kalendarzowej wiosny naprawdę dużo nie zostało. Coraz mniej ;D Mam nadzieję, że po dwudziestym pierwszym całkowicie i totalnie się ociepli. Jak ja się cieszę.....
PS. Chciałbym baaardzo podziękować wszystkim, którzy mają chęci i energię na odwiedzanie mojego bloga. Statystyki mówią, że mam jakoś około osiemdziesięciu odwiedzin. Może to dla kogoś mało, lecz dla mnie to dużo i już ;)