Witam państwa!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie jestem profesjonalnym bloggerem i ewentualne wpadki proszę traktować z przymrużeniem oka ;) Mam nadzieję, że moje "wynurzenia" spodobają się chociaż połowie odwiedzających (lub przypadkowo znalezionych) mój blog. Posty o wszystkim, co tylko znajduję w internecie i w życiu. Dosłownie.
Jeżeli podoba się - dziękuje. Jeżeli nie - nie czytaj, zagraj w gry.pl.

sobota, 10 marca 2012

Dzień Dobry.

Choć może nie dla każdego. W każdym razie - ja na razie nie narzekam ;) Mam także kilka nowych zdjęć (nie podam gdzie wyszukanych, nie ma!). Pozwalam też sobie dodać do każdego króciutki (może nie zawsze) komentarz. Bez obaw, nie jestem zbytnio złośliwy... Chyba.
Love you like a lovesong... Love you like a lollipop?

Kto pierwszy, ten lepszy ;)

Mam dziwne wrażenie, że to logo stworzyli strasznie zakompleksieni ludzie...

A inne warzywa to nie?

"Więc chodź, pomaluj mi panele, na żółto i na niebiesko..."

A teraz jedziemy! I mruczymy, a co!